röe!

Röstade på sossera och vänstern. Mest sossera. Fick litte beslutsångest när jag stod där och bläddrade bland alla lappar och försökte fundera på vilken lapp som kändes mest "rätt". Helsinki! Har haft ångest ända sedan dess. Trodde faktiskt att jag skulle rösta på MP eller FI. Men man vet ju aldrig med mig. Spontanrösta lixom.

Nåja, igår vare ju lördagsdisco! Och vilket disco! Det var riktigt jävla roligt alltså. Först satt vi hos emmy o tölade, dansade och marinerade oss tills vi kände oss fullvärdiga att ge oss ut. Eftersom samtliga var på gött humör så klarade vi oss genom kvällen utan problem. Dansade som ett gäng sjömän hela kvällen, drack inte alltför mycket bärsa osv. Luftgitarr-dansade med en skitsöt kille oxå! Han var så himla gölli! Fast litte väl mycket lammkött kanske.

Emmy kämpade för ett rött samhälle och försökte övertala så många borgare som möjligt att rösta rött. Gick väl sådär.

Och kvällen slutade som vanligt med att jag småbråkade med ett skitgrinigt par på bussen som knödde sig före mig i kön. Jävlar va sura dom var!!!

nåväl, tack brudz! Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hahahah DU är bäst!

2010-09-19 @ 21:14:12
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0