ung sosse.

Lunchen är tråkig i Krillehôla. Brukar mest sitta inne o uggla, läsa en skvallerblaska (lär ju kunna ta doktorsexamen i skvaller snart) Och så går jag runt en sväng i det som Kristinehamnarna kallar för "stan". "Stan" består av två affärer ungefär, Lindex o Kappahl. Idag hann jag med båda!!

Nåväl, försöker roa mig på bästa sätt. Och snart är det ju val o grejer och då är det viktigt att hålla sig välinformerad om allt spännande (HAHA!) som händer inom politiken.
 Känner mig fortfarande litte förvirrad över vad jag ska rösta på, men det lutar mot FI eller sossarna.

 Jaja. Gick o tölade litte med sosse-göbbera idag. Fick litte blad och skrattade gött. Ända tills dom ville ha med mig i ungdomsförbundet. (dessutom frågade dom om jag "äntligen får rösta?" Blev sur) Ung sosse eller? Haha. Skrockade och tackade nej, påmindes för mycket om den tiden jag var ung och ung vänster stalkade mig. Jisses.

Nu ska jag äta räkor. Mjau. 


Kommentarer
Postat av: Söfia

Jag har också blivit stalkad av ung vänster! Jag var 16 år och ville ha information. Fick några bla'n att läsa. SEN RINGDE DE MIG. Jag blev rädd. De frågade om jag ville vara med på en feministisk självförsvarskurs. Jag sa att jag skulle bort... För det skulle jag.

2010-09-10 @ 09:03:24
URL: http://apoplexius.blogspot.com/
Postat av: apan

haha! ja stackarna har det inte lätt. Jag fick dretmånga klistermärken som jag klistrade upp överallt för att verka litte radikal. hoho

2010-09-11 @ 07:52:26
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0