Ungjävlar.

Folket här på kronoparken är lite speciella. Minst sagt. Därför brukar jag alltid dra på mig hörlurarna och lyssna på litte skön musik medans jag äntrar kronoparken crew. Så jag slipper höra allt jävla tjafs lixom.

Inte idag dock.

1. Ungjävlar skrek "fuck you" åt mig. Var nära på att gå fram och lugga ungskrället. Smälla in litte vett i bakhövvet lixom. Men så vet jag ju att barnaga är förbjudet. (gäller det på alla barn? eller finns det vissa undantag?)

2. Göbbe sa "snyggt" när jag gick förbi. Vad var snyggt? Min jacka eller mina skor? Min läckra näsa? Eller pratade han om mig som substantiv? Blev rädd och gick fort hem. Han följde efter mig ända till porten. Läskig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0