wax on, wax off

Ibland blir jag grinig när jag frågar manliga kunder (jag är frisör ifall någon missat det) om dom vill ha vax i håret o dom bara "näää, använder inte det".

Men hallå????? Jag lägger minst en kvart-halvtimme om dagen på att se litte human ut innan jag går hemifrån, så vafan, kom igen nurå, hur jävla svårt kan det vara o dra i litte vax o rufsa till det, vad tar det? tre sekunder kanske. Inte så jävla mycket begärt va?

Och ja, jag vet, ingen tvingar mig att sminka mig, fixa håret, DET ÄR SAMHÄLLETS FEL!!!! Hatar fan samhället. Den dagen när jag får världsherravälde tänker jag tvinga 70% av manliga befolkningen att gå igenom samma procedur jag gör varje morgon, så ska dom få se hur jävla kul det är att vara en produkt av samhällets modekultur som alla blaskor tvingat på oss.

Okej, nu spårade jag väl ut litte, får förenkla det istället, KILLAR, ANVÄND LITTE VAX SÅ FÅR NI STÖRRE CHANS ATT LIGGA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-04 @ 12:03:42
Postat av: per

haha,vaxar håret på benen innan jag åker till jobbet.

2010-09-04 @ 12:05:44
Postat av: Krille

Haha! Är Apan svag för vaxade pôjker??

2010-09-04 @ 13:56:52
URL: http://karlstad.wordpress.com/
Postat av: Sara Hell

näää vax i håret är så jääävla obehagligt, dust it är det enda jag pallar + spray :)

jag förstår att grabbarna inte vill vara kladdiga och handikappade i håret heller... därför bör alla killar vara långhåriga HAHA :D

2010-09-04 @ 14:00:44
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Klockrent!

2010-09-05 @ 00:44:25
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: apan

per: haha, really??



krille: nä, vaxet ska va i hövvet!!!



sara h: är man korthårig ska man ha vax i håret, borde fan va lag på det! särskilt om man är karl allså, dom flesta tvättar väl håret typ varje dag ändå.



nina: ;))

2010-09-05 @ 21:10:19
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0