bastutron

Har haft en ganska göddig dag ändå. Först drog jag till Peter för litte massage. Det var spännande. Först fick jag ligga i en stor kokong som såg ut som ett solarium typ, fast hövvet stack ut, plus att den skakade och blev asvarm. Önskar jag tog kort, men det gjorde jag inte, så gefan i att klaga.
Sen blev jag knäckt och knådad. Fyfan, ONT I GÖBBKROPPEN!!! Men nu känns det gött. Tror jag var hos Peter i 1½ timme, tiden går fort när man blir knådad.

Var så nöjd över min insats att mitt massage-groggiga anlete tog sig en turné på stan. Köpte ost bara, och belönade mig med lite chili cheese. Sen gick jag längst älven och njöt av det fina vädret och Karlstad, som kanske är sveriges bästa stad. Skojjar ej.
Hela turen avslutades hos morsan där jag blev attack-rastlös och hetsbakade:
Oopsies
chokladmoussé.

enligt LCHF dårå.

Oopsiesarna (som är ett slags bröd) blev skit. Platta och jävliga. Men vafan, värt att äta som bröd ändå. Hyvlade på en jävla massa smör och litte skinka. GÖTT.
Chokladmoussén blev asgod. Hade i mörk choklad med mintsmak. "smakar mint", japp. NÖMNÖM.

Och nu har jag lagat matlådor, korvstroganoff med broccoli, blev oxå asgott. Fan vad bra jag är, borde ställa upp i valfri kock-tävling.







Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Cool bild!

2011-04-27 @ 09:14:13
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0