chaaaaba

Saknat mig? Hehe. Har varit i stugan i helgen, jorrå. Har sovit och ätit ungefär hela tiden. och igår satt jag i solen i typ 59 timmar, med en bärs och var relativt nöjd, samt skapade en hyffsad bonnbränna.
Gav mig även på den där förbannade slymaskinen igen, men tröttnade rätt fort och fortsatte med ölspillandet.



Åsas djur var med!


Haha, tog kort precis när jag vaknade. Fyfan vad man sover gott i stugan. Skulle kunna sova i tusen år där. Frisk luft o kött ni vet.


Grillmästar´n.


Öl i solen!!!!!


pappa o jag tog oss en promenix ner till sjön.


brasa, fläsksvålisar + öl. Bättre än så blire fan inte.


På kvällen spelade vi sällskapsspel. Fia mä knuff (kom tvåa, jävla skitspel) och ett hemmagjort spel som jag hittade på reglerna till. Vann ändå inte. Skitspel.

Hoppas ni hade en bra helg! Nu ska jag tvätta, allt är aslortigt, inklusive migsjälv.

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Jag har läst massor om det och det enda jag sett är att man kan få njursten (om man har typ anlag för det) om man skulle överdosera en längre period eller varje dag. Det är inte skadligt om man gör det enstaka gång vilket jag gjorde nu igår då. Då är det bara en hjälp att förkorta förkylning tex.

2011-04-17 @ 15:50:06
URL: http://livinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0