discokväll

Vafan. Idag har jag bakisångest som heter duga. Nästa helg blire fan lugna kanelbullar hörrni. Drack en (1) jävla tequila och efter det äre jävligt luddigt. Rövsprit!!!
Ok. Jag o sudden gjorde oss i ordning tillsammans, åkte till staden o förpartaj hos Martin. Kristin med entourage kom så det var jävligt kul.
Dracks öl, tölades, trollades, tatuerades, ja ni vet, det vanliga. Blev även igenkänd av några småtjejer på stan som fnissade o flaxade "dä ä ju hon, den där lilla". Sa sudden iallafall. Hon kanske bara försökte va snäll, vet ej.

Och ankan. Ankan ankan. discodansades ett tag, bråkade ej så mycket den här gången. Brukar alltid få snefyllor av rang när jag har mens, men klarade mig relativt bra ändå. Blev jävligt kramig och kärleksfull istället. Kramade minst 700 personer. Och nån kille kom fram o frågade mig om "det var jag som var apan?" Det var ju kul. Melvin tror jag han hette. Vi dansade nog lite oxå. Minns ej riktigt.

Kul kväll överlag. Dock så äre luddigt. Jävligt luddigt. Hatar när det blir så, känns så jävla ovärt o gå ut om man inte minns nåt lixom.


Kristin mitt lilla marsvin


bejjs, sudden o tiffany


Kisögat.


mongos


oho.


Martin försöker lära mig o trolla tror jag. Ser ni vad bekväm o nöjd jag ser ut i situationen


het brud -85


Carl kunde göra "tigern", jag försökte men utan resultat.


Sötsudden. <3<3 Har jag sagt att hon är på tjocken? Jag ska bli mormor!!!


Öl i fat på ankan.

Justdetja, samtliga bilder (förutom den siste) är snodda från Tiffany.

Kommentarer
Postat av: Räv

Är det jag som ser fel eller dricker Ida? :/

2011-04-10 @ 19:23:34
Postat av: apan

höhö!!! ja. alkohålfritt.

2011-04-10 @ 20:20:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Räv

Puh, tur det :P

2011-04-11 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0