"exellent"

Fan i helvetes rövsnor va gött mä kaviarmacka!! Ok, inte riktig macka, mitt failbröd från igår, men whattefuck, close enough. Hyvlade på asmycket smör (smör med macka) och kaviar och saltgurka. Grät nästan av lycka.

Saknar bröd i mitt liv. bröd och bananer. Ok, inte bananer, men det började på B det med. Brananer (obs; påhittat ord)

På sistone har jag varit så jävla uppe i varv och hetsig att jag blir vansinnig på migsjälv. Idag njöt jag hela dagen på jobbet över att jag var sysselsatt med något. När jag är hemma springer jag femton varv i lägenheten innan jag orkar sätta mig ner.
Igår fick jag fan lägga mig runt tio eftersom jag hetsade mig till hjärtklappning.
Är väl exalterad över valfri sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0