massage in a bottle.

Imorrn skall jag på massage!!!! (fyndig rubrik va? hehe). Min rygg ville rånbögmörda mig imorse så jag ringde min rungande massör Peter och han fixade tid tills imöra.
Har en viss hatkärlek till massage. Har hört myter om att massage är "gött", vilket jag starkt betivivlar då min rygg är mör som en halstrad hamster och har börjat inta kamel-form. Däremot är det gött efter. Lite mer flexibel, mindre göbbe i kroppen lixom.

Idag hade vi personal-möte. Har varit high over heels över det där jävla personalmötet i flera veckor nu. Inte pratat om nåt annat "fan va gött dä ska bli o prata ut, rensa luften osv". Och så kom jag bara på två grejer att säga. Kände mig lite tom och ledsen efteråt, men har varit och duschat av det värsta. Lär ju komma på alla vettiga saker jag ville säga imorrn.
Råkade gå med på att börja jobba heltid igen. Röva. MÄN MÄN, EN FÅR VÄLA TA EN FÖR LAGET LIXOM.

Har ringt runt till halva min bekantskap ang. siesta imorrn i solen. Jävla rövar som är upptagna med nördiga töntgrejer som att jobba. Får väl sola ensam rå.

puss.

Kommentarer
Postat av: Kaka

oj, jasså heltid igen? :O

2011-04-18 @ 21:13:32
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Pubiis

Jag vill sola å bärsha, jobbar dock :(((((

2011-04-18 @ 22:13:41
Postat av: apan

pubiiiis: skit i det, ge mig en massage o sen går vi ut o super i solen!!

2011-04-18 @ 22:28:06
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0