onger mä smink

Klippte en unge med smink. Alltså en UNGE. tjej mellan 8-9 bast, med asmycket mascara. Blev lite ledsen. Dels på föräldrarna som faktiskt lät ungen gå ut sådär och dels på att ungen antagligen snappat upp någonstans att brudar har minsann fladderfransar och vulgära kläder (ja, vafan är nästa steg lixom).

Jag tycker fan inte att det är okej alltså. och så började jag tänkte på när jag var sådär 11-12 bast och började fundera på vikten. Klädde mig i skitstora tröjor som skulle täcka "fläsket". och sen började jag banta och gick ner absurt mycket i vikt på bara några veckor.
Får halsbränna när jag tänker på det. Låt barn vara barn!



Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Amen!

2011-04-27 @ 22:15:50
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0