önskeben

Önskar önskar att ja hade något spännande att skriva om. Men det har varit en ospännande dag faktiskt. Var litte marknad ute på "stan", Krillehôlsborna var statiska av lycka och vägrade klippa sig och köpte väl 4 korvar för endast 100 kronor!!!!!!!!!!!!! (ville oxå köpa korven, men hade inga pengz).

Två småglin sprang runt o härjade vilt i salongen. Sara skrattade och pratade o skojjade med ungarna, medans jag var surkärringen som gnällde "här inne ska vi inte va o leka! SÅDÄR SÄJJER MAN VÄL INTE?" (ungen kallade oss/mig för kärring, fattar inte varför).
Vill inte ens tänka på hur jag kommer att bli när jag blir gammal.





såhär ball var jag i håret förra året vid den här tiden. Undrar vad som hänt med min virvel sedan dess, den är helt crazy och putar åt alla håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0