rakperm!!

Vaknade kvart i sju, pigg som ett svin, har gått lös med dammsugaren, renbäddat, rakat benen, smort mig samt rakpermanentat luggen litte.
Spännande! Har aldrig gjort en rakpermanent på migsjälv förut. Har ju fluffigt Carola-hår som jag plattar varje dag för att inte se ut som ett föggelbo i hövvet.
Vill ju inte rakpermanenta hela håret eftersom det sliter nåt så förjävligt på håret, så luggen kan ju va rak istället va.

Blev ju bra, den blev inte helt spikrak, men rakare, så jag kanske kör en omgång till på den.

(OBS; Don´t try this at home kids! Permanenter av olika slag är svårt, svårt svårt, och kan slita på håret såpass mycket att det går av helt.)


Rak-hårig-tjej. Ni ser ju hurpass rak luggen är jämfört mot resten av fluffet.

Pözz.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej hej!

Är inte riktigt säker på hur jag hamnade här men rolig blogg iaf. :)

Hälsningar en annan LCHF-are med snake-armband.

2011-04-23 @ 11:37:49
URL: http://thenetandthetulle.com/
Postat av: apan

tackobock! Kul att du hittade hit! :)

2011-04-25 @ 11:22:30
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0