spa-kväll

Har haft spa-kväll. Eller ja, jag rakade benen och la en ansiktsmask. Vet ej varför alla tjejer kallar det för "SPA". Låter kanske lyxigt. Funderar på att hitta på ett lyxigare ord för "bajsa", "duche-toileté" kanske?

Tänkte att det kanske var avkopplande. Och mitt i ansiktsmasken fick jag för mig att steka ägg. Och när äggen var klara var inte ansiktsmasken det. Och maten fick ju inte bli kall lixom, så jag försökte äta äggen med ansiktsmasken på. Fan vad svårt det var. Fick verkligen anstränga mig till max för att ens orka öppna munnen. Blev stressad och ansiktsmasken fjällade ner i maten.
Jävla fail det oxå.


gammel bild. Tyckte jag såg ut som Jokern i batman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0