denna dagen ett liv

Eller va äre man brukar säga? Idag har baby Jesus pissat i mitt ansikte och skrattat med hela kroppen. Skitdag.

1. jag blev BORTGLÖMD på vårdcentralen idag. I en timme!!! grät inombords samtidigt som en litten unge tallade på mig.

2. Två sekunder efter att ungen tallat på mig (mamman bara skratta o ba "HIHI, HAN ÄR JU INTE BLYG!) kommer distriktssköterskan in o berättar om provsvaret för ungen som har STREPTOKOCKER!!!! Mitt hypokondriska inre fick panik o jag attack-smsade sudden som svarade att streptokocker smittas via direktkontakt och via luften. vafan.

3. Kundtjänst i min röv. Efter att ha blivit glömt på VC så glömde även kundtjänst bort mig i telefon, fick sitta på "hold" i 20 minuter innan dom stängde av. Kul liv. Kul lunch.

4. Började blöda som en same i röven (såret alltså). Det bara sprutade blod i fem minuter. Var övertygad om att jag skulle dö av blodförlust. Gjorde dock inte det. Tur.

Bra sak som hänt idag;
såg Bengt Alsterlind på VC!!! Han såg förvirrad och gammal ut. Vågade inte be om autograf då jag har hört rykten om att gubben är rätt otrevlig. Synd.

phew

(uppdatering; och fjärrvärmen är av oxå! =(/##"!????!!! fick duscha i vattenkokaren. mjöööööh)

Kommentarer
Postat av: Dani

Haha, Hajk gubben? Du skulle a smygtagit ett foto iallafall ju! :D



Taskigt att du haft en så tråkigt dag, hoppas att de blir en bättre dag imorgon :)

2011-08-09 @ 22:35:28
URL: http://thingsandstuffdani.blogspot.com/
Postat av: apan

ja, men har ingen diskret kamera lixom. Den låter ju ashögt!!



tack, det var en bättre dag idag! LOL!!

2011-08-10 @ 21:35:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0