p-piller del 2

Idag var jag på BVC, BARNMORSKEMOTTAGNINGEN. Nä, är fortfarande inte på smällen, utan testade ju Cerazette-minipiller för ett tag sen. Tyvärr hade jag mens i typ fyra veckor i sträck. Jävla dret lixom. Så jag slutade med skiten.

Skum barnmorska. Frågade henne varför dom gör p-piller med mensuppehåll i eftersom det ändå inte är riktig mens som kommer. Då log hon bara och sa typ att "ja, men vi vill ändå att folk tar sockerpillrena ändå". Jävla dåligt svar faktiskt. Sen tog hon blodtrycket på mig och konstaterade att det var perfekt ****STOLT****

Nåväl, fick några nya, Neovletta (nån som testat?åsikter?). ska bli spännande! Kanske ska starta en p-piller blogg istället. recensera lixom.


Kommentarer
Postat av: Regina

Njaa, jag gillade inte neovletta. Fick humörsvängningar o mensvärk av dem. :/ Jasmine däremot tyckte jag var superbra! :)

2011-08-05 @ 15:45:59
Postat av: Kristin

röstar fortfarande på p-ring :)

2011-08-05 @ 20:31:38
URL: http://raaff.org
Postat av: apan

regina: buhu!!! höppes det inte blir så för mig! :(



kristin: jaja, du kan va en p-ring.

2011-08-06 @ 19:20:26
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Anna F

hade neovletta ett tag men de vart inte bra för min kropp... jag röstar för att ha spiral istället, då slipper man att komma ihåg piller varje dag! den sitter där den sitter o kan sitta i 5 år^^ tänker inte ens på att man har den...finns ju 2 typer av spiral : koppar o hormon... hör med barnmorskan vettja, tips.. ja tycker det funkar suveränt.

2011-08-07 @ 19:56:45
Postat av: Palle

Vet inte om du vill ha min åsikt, men ändå: Neovletta har inte haft någon negativ inverkan alls på mig.

2011-08-19 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0