samtliga delar kropp = ont

tjaba!!!

Nu jävlar äre myspys som gäller i Karlssons ungkarlsresidens!!! Har gått och blivit halvpedant på äldre dagar. Igår hade jag fetångest över att det låg disk i diskhon och fick ett extremt sug på att diska. Och jag bäddar. Varje dag.
När jag var yngre kunde jag leva med att det låg kläder på golvet, nuförtiden ska alla kläder hängas upp!! Inge skit på gölvet. Skämmigt ju.
Nu har ja tänt ljus!!!!!! HÖSTEN IS HERE TO STAY! <3<3<3
(längtar stört mycket efter en flanellpjamas)

Idag har jag varit på massage hos Peter (hemsida)! Gjorde lika ont som vanligt om inte ännu värre. Jävla Peter som hittar muskler som man inte trodde fanns. På riktigt alltså. Svär som en östtysk varje gång jag är där. Är stel som en gammel madrass. Men det är gött efteråt. Blir alltid så mosig i hövvet efter massage, ser i kors och vinglar lixom. När jag kom ut så körde nästan en cyklist rakt på mig. Hatar cyklister.


höstig outfittbild!!! grönt är skjönt. Nä, nu blire porr och synth!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0