svampapa fyrkantig

Idag äre fan frrrreeedag. Åt en värdelös lunch som cafégubben lurade på mig. "Haru provat focaccian?" Nä. Och så köpte jag det. Torrt rostat bröd med en skinkbit och massa ost i. Blev svintrött resten av dagen. Hatar att jag är så lättövertalad. Är en sån torsk. Och det gäller ju typ allt.
- vill du pröva knark?
apan: nä....
- jomen kom igen...
apan: ok.


- vill du följa med mig hem?
apan: nä....
- jomen kom igen nu...
apan: ok.

- vill du slåss mot den där skitstora kamphunden?
apan: nä...
- jomen kom igen nu...
apan: ok.

Imorgon är det ju lördag. Har längtat hela veckan efter lördag. Minst lika mycket som jag gjorde förra veckan. Ska fan upp i ottan, dammsuga, tvätta håret och bege mig till Krillehôla, ända bort till Lilla las vegas för att PLOCKA SVAMP!!!!!!1 Älskar svampplock. Har förberett mig noga med att skaffa gummistövlar samt en termos att ha kaffet i. Plockar man svamp är det ju obligatoriskt med kaffe. Det vet ju alla.

Sen åker vi hem till Madde och på något magiskt vis så har Madde lyckats övertala mig till att laga mat åt henne. Vet inte hur hon gjorde. Tror jag ska laga något med svamp kanske. (flugsvamp om Madde jävlas)
På kvällen ska vi på premiären av Krillehölas nya vattenhål "BELLS KITCHEN" (bara namnet är ju förjävla roligt). Hoppas på 80-talsdisco.
Nu ska jag städa. Puss.



awesomness städ-låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0