det går ej fort sa haren

Nej inget går fort i ungkarlsresidenset nu. Igår var jag vaken ungefär 3 timmar totalt, sen sov jag som en uv resten av tiden. Vaknade klockan sex imorse, sen gick jag o la mig igen efter att ha testat brandalarmet regelrätt.

Men jag mår bra idag! Inte skitbra, men bra. Är lite svag och vek sådär, blir fortfarande förvirrad och lite rädd när jag får sms. Så jävla typiskt att jag skulle bli magsjuk nu lixom. Ska ju på färja imorrn, så jag måste ta mig till krillehöla sen, vilket känns mja, sådär. Men jag tror stenhårt på att mina jedikrafter kommer att återfås till imorrn.

Nu skall jag försöka återställa ordningen här hemma. Ser ut som Hiroshima typ. Spydde ju ner hela vasken häromdagen. Och så har jag inte duschat sen i måndags. Och packa grejer osv osv.

Puss puss.


förra vintern vare massa med snö!

Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Du ä ju sååå söt jue!!!

2011-12-08 @ 20:13:43
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0