det svenska kösystemet är viktigt. typ.

Jag är en sån där cynisk jävel. Och lite sur. Eller tja, jag kan bli jävligt grinig om folk inte följer regler och struktur, eller har allmän vett och etikett!

Som kösystemet. Följer du inte kösystemet korrekt skall du dö. Min kompis kristin berättade en grej för mig som jag förträngt.

Vi skulle väl ut på krogen. Tagit x antal bärs, ställde oss i bankomatkön då ett par jävla brudar smet FÖRBI kön varav jag blev helt vansinnig, gick fram och gav dom en rejäl avhyvling.
Kristin: alltså... det där var väl rätt onödigt va?
apan: ja, vilka jävla skitbrudar!!
Kristin: nämenasså skälla ut dom?


Och det där är ju inte första gången jag skällt ut folk som smiter före i köer. Jag är en sur litten tant redan nu. Vill inte ens föreställa mig hur jag kommer vara om 30 år lixom.




Kommentarer
Postat av: Kirrekirrepirre@soclog

tack ;)

2011-12-08 @ 19:36:04
URL: http://Kirrekirrepirre.soclog.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hihi jag älskar sura tanter.

2011-12-09 @ 14:31:01
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0