Jod Gul dag 2

Har haft en fett bra jul! Har firat hos både mami o papi, pappa bor ju ute i skogen med Åsa, o moder jord i stan.
Hos pappa spelade vi spel och trädde strumpor på hundarnas huvuden, sen skrattade vi så vi grinade. Och så spelade vi TP, vilket är ett riktigt skitspel eftersom jag inte kan nåt!!! "DET KAN JAG" skrek jag hela tiden, men hade ändå fel i slutändan. hatar spel!!
Hos mamma mös vi mest, drack litte öl o gossade järnet! supermyzpyz.

Eftersom jag ej varit en stygg flicka i år fick jag massa bra grejer!! Fick en flanellpjamas som är så mjuk att jag överväger att ha på mig den ikväll på krogen. Fick en platta öl, bodybutter (som jag råkade överanvända, så nu är jag klibbig som fan istället) och pengar!! Och så fick jag brorsans kamera! awesomness! Justdetja, fick även salamikörv av åsa som smakar vitlökshelvete! så gott!!


Just nu ser det ut såhär!! pjamasmysig tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0