Långhälja!!

Vet ni??? Jag har långhelg!! I fem fucki´n dagar! Kommer inte att knalla till jobbet förräns på onsdag, och då skall jag glida in på en räckmacka o ba "tjaba" och sen skratta åt dom!! HAHA.

Tror förresten att jag är näst starkast i världen då jag bar hem 10 bärs på burk (dom stora alltså!!), en vinflarra, och litte småskit. Och för att skojja till det ännu mer gick jag te Konsum och tjackade mjölk, juice och skitmycket gröt.  Smart. Märkte även att jag är extremt stark i högerarmen, då jag orkade bära tre kassar i den, och i den vänstra orkade jag endast en kasse. Konstigt. Kanske styrketränar i smyg på natten.
Ingen vet!!

God jul era skitar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0