"man är ju som en jävla skata lixom..."

Har fått jävla dille på nagellack på sistone. För tre veckor sen köpte jag två nya. Förra veckan köpte jag...eh.. två nya. Idag köpte jag tre. Gick in på Lindex förut och lovade migsjälv att endast köpa ett. ETT (såg ju ett så fint orangerött som ja ba typ va tvungen o ha lizom!!).
När jag skulle betala lurade kassörskan mig med "du vet ju att du får ta tre o betala för två?" Och jag ba "fan va coolt" och så sprang jag runt i butiken och plockade runt som en gammel skomakare. Hittade ett jättefint som glittrade!!!!
Älskar grejer som glittrar. Dock ej på kläder och skor, men smink o naglar får gärna glittra eftersom jag är en "star" nästan.
Nu har jag testmålat alla nagellack. Sen började jag ta kort på mina sparkle-naglar och när jag såg bilderna så ba "åhhh va fiint, dä glittrer som en stjärnhimmel juh".


sparkle-naglar-bild 1. Svårt o ta kort på glitter!! Lillfingernageln målade jag med blå bakgrund, resten är mörkgrön!! Tror blå var finare va?


med blixten!!


Några favvisar i nagellacksamlingen. Gillar grönt och metallic uppenbarligen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0