och massa massa svordomar!!

När jag vaknade imorse skrek jag i en kvart. Sen grinade jag hysteriskt och skrek litte till. Jävlar vad ont det gjorde. Jag önskar att ni aldrig får veta hur det känns! fyfan.
Sjukanmälde mig, sen gick jag på toa och då började det blöda som fan ur såret, vilket kändes skönt eftersom det lättade på "trycket". Då ångrade jag mig och åkte o jobbade ändå. Jävla dumt kanske. Har väl funkat, men allt har gått väldigt sakta, plus att en pensionerad 90-åring med rullator går snabbare än mig.

Kommer antagligen att få sitta hemma o sura imorrn, den bekvämaste ställningen just nu är "säl-position", då man ligger på mage och klappar i händerna samtidigt som man skriker "jooooiiink", eller hur sälar nu låter.

Skulle vilja göra något åt min s.k "bloggdesign", har ju haft körva här för länge. Om ni har några skitbra ideér får ni gärna hojta till!!

(Funfact; varje gång jag börjar skriva om mina rövproblems så dubblas mitt läsarantal, det är wierd!!)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas det blir bättre pronto!! Skitröv!

2011-12-31 @ 10:59:25
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0