röv-update!!

Hade så jävla ont i röven imorse att ja grinade, fixade tid snaraste hos distriktssköterskan! Var där, satt i väntrummet i en timme o svor över jävla rövfan. Efter extrem rumpkramp var det tillslut min tid, och jag fick en distriktsköterska jag aldrig sett. Tyckte hon var jävligt proffsig som ställde så många frågor och var så nyfiken. Hon ville tillochmed känna på magen. skumt.
Fattade tillslut att det var en läkare.

Och jaja, skräll, förstod väl var det var för fel redan innan jag var där. Har fått ett nytt rumpsår! Hade ju s.k "fistelgångar" förut (som var precis under svanskotan, i rövskåran, skittöligt ställe) och det var ju det dom opererade bort i januari. Och nu är det med stor sannolikhet tillbaka! Skitkul. Nä.

Hon skrev ut antibiotika och en remiss till sjukhuset/akuten så att läkarna där får kolla på´t.
And here we go again!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0