vinterkräkis!

Igår fick jag vinterkräksjukan. Gick jävligt fort, på ungefär två timmar. Och jag var helt övertygad om att det var matförgiftning. Började må illa på jobbet, och så fort jag kom innanför dörren fick jag vrålhög feber och det sprutade ut ur samtliga hål. Rätt äckligt.

Konstigaste av allt var att jag yrade inte som vanlig som jag alltid gör i febertillstånd. Kändes mer som att huvudet inte hängde med resten av kroppen. Jag fick ett mail och blev SKITRÄDD, hjärtklappning och började skaka, jag fattade inte vad som hände. Sen fick jag ett sms och exakt samma sak hände där, jag blev SKITRÄDD. Kunde lixom inte koppla.

Är lite lugnare idag, inte så febrig, och har inte spytt sen inatt. Förut åt jag ett halvt bröd och fil!! Känns stort.
Har sovit mest hela tiden och tänker fortsätta med det.

Nu skall jag återgå till fosterställningen.


Kommentarer
Postat av: Ida

uuh, krya på dig!

2011-12-07 @ 15:46:47
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Kristin

krya på dig gumman!

2011-12-09 @ 22:09:50
URL: http://kirrekirrepirre.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0