alienstiert.

Idag fick jag klippkort på vårdcentralen!!!! Eller vahettere... frikort. Känner att det här kommer bli "året som jag spenderade hos doktorn". Så nu jävlar ska jag langa mediciner och utnyttja vårat ypperliga sjuksystem så gött det går innan borgarna får för sig att härma jänkarna.

Fick en ny, barsk distrikssköterska igår, när hon kollade såret så utbrast hon "OJ, DÄ VA INTE LELLE HÅLET DE GRÖPT UR DIG DU!!!" Sen muttrade hon om nåt i stil med "ja mycket har jag sett men det här..."
Kändes ju bra.
Nåväl, barsk och en aningen hårdhänt var hon, men hon visste vad hon sysslade med och stoppade in en slags servett som tydligen skulle förvandlas till gelé. High tech grejer!!! Idag tog hon ut servetten. OCH VISADE MIG!!!!
Så jävla äckligt. Så där gör fan alla sköterskor, dom tar för givet att alla ej är äckelmagade.
Svär på att det såg ut som en liten lever. Eller en alien. Jävligt äckligt var det iallafall.

Var en svängom på Konsum oxå, då en liten parvel smet upp vid min sida och ba "öjj, ÖJJ, kan du köpa cigg te mig?? schyyyysstaaaaa...." o ja ba "ÖH NEJ!!!" svär på att han va högst tolv. Ungjävlar.


hittade en gammel bild och blev sugen på sneidlugg igen. HMMMMMM

Kommentarer
Postat av: Karin

Varför skulle man någonsin köpa cigg åt en ungjävel? Det är ju bara dålig karma och man får absolut inte ut ngt själv, kanske böter om man har tur. Haha ungar!

2011-01-20 @ 22:15:08
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

ja precis, orka stödja kidsen till ett något som dom bara gör för att dom tror att dom ser coola ut.

2011-01-21 @ 10:43:06
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Karin

Det var en ful onge som ville att min vän skulle köpa två paket röda marlboros till honom. Min vän frågade vad han skulle få för det. Ongen ba "Du kan få växeln som blir över". 2 spänn!!

2011-01-22 @ 11:42:41
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0