Dag 21 – Mina dåliga sidor

Haha. Den här kan jag mycket väl! Jag har massa cp-dåliga sidor.

1. jag gnäller. Gnäll gnäll gnäll. Sudden gnäller oxå rätt mycket, särskilt när det kommer till samtliga sjukdomar, eller hunger, då gnäller vi ikapp. Har dock försökt tagga ner på gnällandet på jobbet. Madde vinner ändå alltid i misärpoäng.

2. Jag är lat och rastlös. Gärna i kombination.  Orkar Inte Göra Nåt Måste Göra Nåt Nu Näää...... Och så ligger jag still som en säl i soffan i fem minuter för att snabbt hatta upp som en kock på kokain och härjar runt en stund tills jag ligger där igen, som en säl på soffan.

3. Jag har fördomar mot finlandssvenskar. Skäms lite över det, men jag hatar dom. Förlåt.

4. Jag pratar utan att tänka mig för, och grodorna hôpper ur mun hela tin. Vet ungefär i 40% av fallen vad jag faktiskt pratar om.
Och jag svarar nästintill på ALLT. Även om jag inte vet svaret. Hatar google. Här är ett exempel:
Kristin: men vad gör svanar på vintern då?
Lina: de lägger sig under isen och föder ägg


5. Jag är svartsjuk och avundsjuk.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Inte kan du väl hata Mark. Jonas man. Han verkar ju jättesnäll.

2011-01-10 @ 23:23:08
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Karin

Haha lol på svanarna!

2011-01-12 @ 21:02:58
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

nina: Okej, mark OKEJ! Men arja sajmonara..saj..sa.. nej usch.



karin: fuck google! ;)

2011-01-12 @ 22:51:25
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0