Inre frid och stjärnornas utveckling

Kände mig som Tomas Di Leva igår. Inre frid och jävligt flummig. Allt var så vackert och känslorna låg ovanför min kapacitet, som en styrd rymdraket utanför galaxens stjärnsystem (ok, fortfarande lite smålullig)

Men jag mår bra! Bättre än vad jag trodde. Och jag tycker gårdagen gick exellent. Sjukhuspersonalen var så himla snälla och förklarade allt för mig, var knappt orolig (kan ju varit för att jag var så hungrig att jag inte hade någon energi alls).
När jag låg på operationsbordet och fick alla slangar inkopplade i stjärnsystemet (=armen), ställde jag lite frågor om narkosen.
- Har det hänt att någon inte somnat?
- Nepp!

-Nu sätter vi in narkosen. Beredd?
-Japp!


Min sista tanke var att "vafan, det funkar ju inte? Jag är ju vaken! HAHAHA suckerzZzzzzzzzzzzzzzz...."

Och när jag vaknade sjöng jag en teddybears-låt "tekk it doooown, we´ll rocking teddyyybeeeaarsss.."
Träffade även min läkare som pratade om något. Har inte en jävla aning om vad.

Det jobbigaste för tillfället är att jag är snustorr i munnen, allt smakar skitilla, blir som gröt i munnen. Och så att gå på toan, skitjobbigt att kissa, kommer bara småskvättar, vilket har resulterat i att jag fått gå på toa 300 gånger istället för allt vattendrickande.
Och så blöder det jävligt mycket då.

Sen skall jag till sjuksyster och lägga om. Kommer ta hundra år att gå dit.

Kommentarer
Postat av: Söfiä

"slangar inkopplade i STJÄRTsystemet" läste jag!

2011-01-14 @ 13:11:49
Postat av: apan

stjärtsystemet <3!!!!!!!!!!

2011-01-14 @ 13:35:51
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: emmy

hahaha! jag läste oxå det!! :D

2011-01-14 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0