nytt år nya drag.



Fick ju självklart panik av min nyårsoutfitt, så jag bytte tre sekunder efter att kortet togs igår och satte på mig nåt prickigt istället.

Hade riktigt jävla kul igår! Vi var på hemmafest hos suddens polare på herrhagen igår. Det dansades, sjöng singstar och bråkade med grannarna. Jävla dretgrannar som klagar för att man spelar för hög musik på nyårsafton!!!
Hade köpt tio bärs. Drack dock bara...sex eller sju. räckte rätt gött ändå.

Och på tolvslaget blev jag ju såklart akut pissnödig och satt och panikkissade på toan istället. yey.

SÅÅÅÅÅÅÅ..... vilka nyårslöften skall avges iår då? (samma som alla andra år ofcårse!)

1. gå ner minst tio kilo lagom till badsäsongen. Fast det blir väl vassen iår oxå.
2. sluta snusa. Nuförtiden snusar jag 1½ dosa per dag, det är fan svindyrt, nu får det vara nokk!!
3. dricka mindre - motionera mera. (aaaa visst)
4. resa någonstans.

och så vidare...

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hehehe lycka till med löftena sötnos!

2011-01-01 @ 19:12:59
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0