problem 1 + 2

Problem 1; Hur fan ska jag kunna bajsa? Jag fattar inte. Gör svinont. Vilket har resulterat i att jag gått runt och smygfisit hela morgonen. Stackars sudden.
Ska fråga distriktsköterskan sen. Har väl säkert fått homoröjjder oxå. Why not lixom.

Problem 2; hur fan ska jag kunna duscha? Det måste ju kunna gå på något sätt. Är lite lortig.

Vaknade halv fyra inatt av att jag hade så jävla ont att jag ville styckmörda någon. Men efter en tablett-tripp gick det bättre.

Igår överskattade jag min egen förmåga och GICK till vårdcentralen. En promenad som i vanliga fall skulle ta högst 15 minuter tog 40 minuter för mig, med gångstavar. Haha. Efter omläggningen på vårdcentralen ringde jag pappa som fick hämta mig.

Fick även information om såret, det är alltså 3 cm DJUPT!!!!!!! och 5 cm långt. Äckel.

Nu ska jag försöka bajsa igen

Kommentarer
Postat av: Sara H

poor thing! verkar mindre kul...

2011-01-15 @ 11:33:25
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Usch det är ett stort sår. Det måste känna en del... du kommer säkert inte märka när du föder barn sen efter att han varit med om det där...



Det är FÖR JÄVLIGT att inte kunna skita ur sig som man vill. Jag tryckte katrinprylar, päron och kaffe som besatt under ett år för att får det att funka. Tyckte det hjälpte. Likaså nån frukttablett som smakar skit från apoteket, den satte fart på grejerna. (Jag fick hemorrojder efter förlossning). Tillslut gav det med sig.



Lycka till!

2011-01-15 @ 12:02:30
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Anonym

Det är morfinets fel. Så du vet!

2011-01-16 @ 08:11:34
Postat av: apan

Nina: haha, nä, antagligen inte. Jag ba "varrå göra ont o föda barn? det där kändes ju knappt".



ja, det är fan ett helvete! särskilt när man tror att sårhelvetet ska spricka upp till förbannelse. Men nu har jag bajsat och är lycklig!



anonym: tror du? tveksam!

2011-01-16 @ 11:08:47
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: reb

tråkigt nog är en av bieffekterna av morfin trög mage, därför brukar man oftast få ösa på med typ laxoberal och liknande när man äter det.

hoppas din mage och bak blir bättre snart!

2011-01-16 @ 11:38:17
URL: http://osynligejackson.blogspot.com
Postat av: apan

reb: åhfan! Det trodde jag inte, trodde snarare det hade att göra med narkosen eller nåt. Men nu har jag slut på morfin, så nu borde väl magen bli okej igen!

2011-01-16 @ 13:12:31
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0