hamnen osv

Igår var en göddig dag. Först härjade jag o brorsan på Ikea, willys samt Rusta. Jag köpte skittråkiga men nödvändiga grejer. Det roligaste jag köpte var en sån där microfiberhandduk som lovade att göra håret torrare snabbare. Prövade imorse, funkade sådär, men den satt jävligt gött, som en turban!

Det här köpte jag;
2 stekpannor. En liten och en stor. Underbart o kunna steka utan att maten sitter fast i botten.
1 sopkvast. Den förra jag köpte var ju skitliten. Den här är enorm. Kanske i värsta laget.
1 diskborste
1 blomma
2 tavelramar. tänkte rama in lite kort. Moget.
1 grön termos. Söt och grön.
2 st vispskålar.
3 grytunderlägg.


Ja ni hör ju själva. tråkgrejer.

Men det blev fan dyrt ändå. Sen åkte jag hem och dog av värmeslag en sväng. Och sen vidare till stan för att hänga i hamnen med sudden, martin och Hannill. Var asmysigt! Satt o tölade i ett hörn halva kvällen. Drack nån bärs och mådde allmänt bra. Började töla med servetrisen precis innan vi skulle gå. Frågade hur hon kunde vara så glad hela tiden eftersom folk i allmänhet var idioter. Minns ej svaret, sen berättade hon att hon var frisör och sen tölade vi lite om olika frisörer i stan. trävlig tjej, fortfarande imponerad över gladheten.
Imorse hittade jag en halv potatisbit i locket på snusdosan.





Martin och gravIda.


sudden köpte en hamnburgare. HAHAHA


öl + hamn.


hanna-banana såg lite skeptisk ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0