lite allmänt!

Hej!

Igår kallade jag fläkten för "älskling" högt och tydligt efter ett starkt intryck att käre fläkt var nära på att ta kollektivt självmord och kastade sig nerför bordet. Skrattade i kanske 45 minuter efter min kärleksförklaring till käre fläkt (som klarade sig utan mindre skråmor!)

Idag våldgästade jag käre sudden. Vi gick på utflykt på Rud. Rud är förresten ett helveteshål eftersom ALLT på Rud ser exakt likadant ut. Som en stor labyrint. "vänta nu här... var jag inte här nyss? näe...eller?"
Men vi kom faktiskt fram till destination Pekås, dessutom hittade vi hem igen.
Sudden är rund och trind om magen, dock tror jag inte att baby-sudden gillar mig eftersom hon vägrar visa livstecken i min närvaro. Eller så ger jag ett lugnande intryck.
Tyckte förresten att Sudden kunde döpa sin baby till "Lina Jr". Vore fint för alla inblandade.


Har laddat ner en exellent film, "Human nature". Riktigt askonstig rulle som handlar om en hårig kvinna som flyr till skogen.

pözz!

Kommentarer
Postat av: elli

Apropå film alltså.

Här surfar man in på din blogg helt fredligt och möts av VOLDEMORT!

Å andra sidan har jag sett värre reklam här. Anti Cellulite Shapewear t.ex.

2011-07-04 @ 20:01:24
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

voldemort??? hahaha skojjar du? Jag ser ingen voldemort! BESVIKEN!



ja, den var fan lite pinsam. :(((

2011-07-04 @ 21:24:49
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0