mojjmojj!

Hej bloggish!

semestern fortsätterrr.
Igår gick jag upp i ottan och åkte till mormor. Vi åt mat klockan elva. Sen färgade jag o klippte mormors barr, mamma råkade trampa på katten. Stackarn. Kaffe o kakor. Efter det åkte vi till Bergvik, köpte en fräck jeansskjorta för 150 riksdaler (rea!!). Nöjd tjej. Åt en hamburgare på Max för 10 kronor. Mamma skämdes över priset och tyckte synd om stackarna som jobbade där "hur kan dom gå runt om dom säljer en hamburgare för 10 kronor???"

Sen åkte vi hem till mamma och jag blev rastlös, mamma tror att det beror på min sköldkörtel. Spelade luffarschack tills jag lyckades vinna. Ner på stan till ankdammen, blev placerad i V.I.P båset (tror dom läste min blogg), drack en öl, hem igen och fick pannkakscraving från helvete. Stekte tio, åt tre och fick svårt matkoma. somnade gott.


rolf, ketchup och mormor.


söte mormor efter klipp o färg! Hon fick lite svarta slingor i. snajsigt!


krokodill och luffarschack.


tvivelaktig posé vid hamnen.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Ingen kôrv asså...

2011-07-07 @ 14:42:41
URL: http://karlstad.wordpress.com/
Postat av: apan

Nej!!besviken!

2011-07-08 @ 10:15:27
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0