festbilder.

Jag vet att jag är ett jävla härk när det gäller festbilder. Är för senil för att komma ihåg att ta fram mobilen o fotta sig lite. Och när jag väl gör det så blir man ju som ett levande frågetecken dagen efter.
Kolla den här bilden t.ex;


Varför har jag glasögon på mig? Och vems glasögon är det? Vad dricker jag? Vafan, äre cider? Vad gör jag med munnen?
alltid dessa glasögonbilder.


här oxå en random glajjbild från någon fest. Alltid med ölen stadigt i handen, och jag står vid en lampa? Som har hängslen och slips? Ser inte nöjd ut. Var ölen äcklig? Är jag lite blind? Ingen vet.


eller klassikern, apan pratar i telefonen i badrummet. Ser rätt nöjd ut ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0