hårrår and murderz

Sov som en stoppad kamel inatt. Vaknade runt fem av att jag drömt om spädbarn som fick saxar i ögonen. Det var så jävla äckligt att jag inte kunde sluta tänka på det. Somnade dock om tillslut.
Antar att drömmen härstammade från gårdagens barnklipp. En litten ettåring som blixtsnabbt vände på huvudet hela tiden. Tur att jag var snabbare.
Fattar dock inte varför man klipper sin ettåring. Så långhårig var han ju inte. Plus att "han ser ju snart ut som en tjej"
, känns som ett ganska svagt argument.

Nåväl, idag skall jag klippa massa folk, ska försöka ta före&efter bilder, för det giller ni! Var uppe i ottan och köpte kakor till mina gäster, blev så jävla glad att jag käkade upp halva kakpaketet. Nåväl, väger väl upp gårdagens pizzafest.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fattar inte heller varför man ska klippa ettåringar. Bortsett från lugg i ögonen.

2011-06-03 @ 08:49:08
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0