rykten <3

Härligt med rykten. Jag minns speciellt två rykten om mig.

1. Högstadiet. Jag satt väl på en lektion och kliade puppen och råkade väl fan dra med push-up-inlägget i behån (på den tiden man faktiskt tyckte att man behövde det). Där satt jag med inlägget och funderade hårt i några sekunder på vad det var. SEN fattade jag. Tyvärr fattade hela klassen oxå det. Blev kallad för "lösbröst" och "pusslet" halva högstadietiden. Okänt folk kom fram och frågade om "det var sant att jag hade lösbröst?".

2. Gymnasiet. Jag vet inte hur det började, men folk har alltid trott att jag är lite gay. Skitsamma tycker väl jag, folk får väl tro vafan dom vill. Har aldrig förstått varför folk bryr sig om andra människor sexualitet. Totalt ointressant. På studentbalen kom en tjej fram i klassen och frågade om jag var gay, eftersom hon alltid undrat. Jag sa att det skulle väl hon skita i. shoot yourself and shit in others lixom.

Det som är spännande med rykten är att dom nästan aldrig stämmer. Blir oftast en höna av en fjäder.
Efter min tid i krillehôla har jag lärt mig att never skvallra vidare till folk, och gå helst direkt till källan (eller nej förresten, det funkar inte heller).

joråsåatte.....

Kommentarer
Postat av: Karin

har också haft gayrykte seens forever. kanske är för att man sticker ut på något sätt. folk har ju ett evigt behov av att kategorisera och "förstå" allting. roligt är det dock :P

2011-06-20 @ 15:46:22
URL: http://incredibleheebiejeebies.blogspot.com
Postat av: apan

haha ja! Men jag förstår fortfarande inte hur man kan "se" gay ut. haha, det är skitkonstigt.

2011-06-22 @ 07:46:46
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0