ze helg

Jahapp, då vare måndag igen o snart äre fredag och sen måndag igen, osv.

Har haft en apebra helg dock! I fredags togs jag det väl mest lugnt dårå, o i lördags var jag en svängom på stan o käkade glass med mamma o min moster, sen träffade ja emmy, som även agerade sovsäl-skap. Drog på gallej hos Jonas, och sen gick vi till Ankan o skakade röva litte.
Inte för att skryta (eller?), men folk brukar ofta komma fram till mig och säga att jag är skitbra på o dansa. Och det är jag ju. Sen vill dom fan alltid dansa med mig, vilket gör mig dretnervig istället och mina föregångna travolta-moves förvandlas till silldans. Huja.

Igår var jag på starboys med sudden o martin. Idag har jag varit på bio med moder. japp.


Mutti!


mostra mi!


emmy i sommarskrud.


vi åt ostkaka till frukost. värt!


Var på sandgrundsudden o kolla starboys, jävler va fölk det va du.


sudden va helt lyrisk


martin var rätt nöjd han med.


även undertecknad var där.


Lite random sådär, det här åt jag idag, så jävla gött!! Någon slags taco-bönröra. Det som ser ut som bajskorvar på salladen är soltorkade tomater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0