jävla dagjävel.

  1. Dagen började harmoniskt med att det var snöstorm deluxe ute. VAFAN.
  2. Skulle slänga sopor. Halkade. Eller nej, halkade inte, la mig ner i ofrivillig rörelse. Blev ett snömonster.
  3. Dagens distriktssköterska tejpade mig i röven. TEJPADE. Rakt i såret. Fan va ont det gjorde.
  4. Bussen. Vafan bussen. Helt oväntat körde bussen rakt in i skogen, in i ett litet spår till oändligheten och vidare. Och där satt jag och funderade på vad som väntade. Skulle han släppa av oss mitt ute i ingenstans och jaga oss med gevär, just for fun? Det gjorde han inte, utan skojjade till det med en liten genväg som tog 10 minuter extra.
  5. Helt dött på jobbet.
  6. Skulle ägna kvällen åt lite hederlig fylle-tvättning, då jag upptäcker att någon jävel snodde min tvättid. Blev helt vansinnig. Jävla fölk. Nu kommer jag ju bara vara full.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Krille

7. Fylleblogga tills ja ankrade.

8. Vaknade när jag gled ner mellan sängen och väggen!



:)

2011-03-18 @ 22:36:17
URL: http://karlstad.wordpress.com
Postat av: apan

haha, jamentyp!

2011-03-20 @ 14:39:44
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0