lchf-monkey.

Har börjar lchf-a. Lowcarbhighfatta. höhö. Det går ju ut på att man ska äta pyttelitte kolhydrater och mängder med fett. Känns ju egentligen ganska naturligt att jag skulle hoppa på det eftersom min mage är ett levande cp. Gör litte som den vill, när den vill.

Fick ju salmonella -04 och sen dess har den fan aldrig varit sig lik. (självklart har jag haft salmonella oxå, you name it, I got it!). SÅ, i tisdags drog jag och Le sudd till Willys och jag köpte krubb för 800 riksdaler. Känner mig helt lyrisk. Älskar ju flötig mat. Och det har faktiskt gått riktigt bra! Magen mår som en  spänstig marskatt, och jag har inte haft ett enda blodsockerfall (vilket oxå hör till vanligheterna, har sveriges sämsta blodsocker).
Men så har ju min kropp blivit helt till sig efter omställningarna. Inget socker? OH NO!! Har varit jävligt övertrött, förvirrad och talat i tungor, samt lätt halsbränna. Men det lär väl ge med sig.

Det här har jag ätit idag:

Frukost: turkisk yougurt blandat med fjällfil + paranötter. Kaffe med grädde.
Lunch: blomkålskalas med ostsås + bacon. Jävlar vad det luktade i salongen.
Middag: fetaostbiffar med squash och champinjåner och så en jävla massa sås. GÖTT.

Känner mig nyttig, präktig och praktisk.

puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0