lite dans, lite disco osv,

Igår var jag trött som en gammel skogshuggarsfru, trots det så fejkade jag lite energi och klippte till Pubis i en snitsig modefrisyr. Sen drog jag in till le stada och härjade vilt på bolaget. Och sen direkt till mamsen. Mamma bjussade på mat och jag tackade genom att sova i tre timmar, precis lagom tills jag skulle till Hannill. Fick väl ungefär 10 minuter kvalitetstid med mor. :((((

Både jag o Hannill tyckte att det kändes onödigt att gå på krogen eftersom ingen av oss var speciellt sugna. En vinflarra och fyra öl senare hade vi ändrat oss och tyckte att det var en skitbra idé. Blev jävligt förvånad då vi tydligen skulle haft klassfest samma dag, och halva högstadie+gymnasiet var där. SKITKUL! En gammal klasskompis tyckte "mycket bättre om den stilen jag har nu, istället för alla nitar". Ganska roligt eftersom jag aldrig använt nitar.

Sen träffade vi suddens karl som trollade för oss. Han trollade bort en näsduk, och trollade fram öl.

Det första jag beställde när vi kom till Ankan var en kaffe. Min kärleksrelation till kaffet har alltså nått nya höjder.


Här är Pubis i sin nya modefrisyr. glömde ta en förebild.


Här står ja o poser i min nya blus som är prickig o görsöt. Synd att jag förstörde hela outfitten med skitfula skor.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Vad liten Peter ser ut :D

2011-03-27 @ 21:16:57
Postat av: apan

ja!! kanske var glowet. ;)

2011-03-27 @ 21:31:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0