doj doj!!

Hello fuckers! Har just vaknat upp från matkoma i 1½ timme. Välbehövligt. Var hos mormor och Rolf och krubbade mitt favvokäk - palt med fläsk. Blev så mätt att jag nästan somnade vid matbordet.

Mormor berättade att hon börjat sticka lite. Och visade upp en korg med barnkläder/dockkläder. "VI FÅR VÄL SE VEM SOM BLIR FÖRST!" fnissade hon. Känn ingen stress för all del lixom.
Imorse fick jag reda på att Emmy var i le stada. Jävligt otippat. Så ikväll ska jag väl träffa henne och Hannill. Mjysigt.


Sara hade köpt nya glajjer. Jättefina.


Prövade dom. Gulligt va.


Hos mojmoj idag. Brorsan, moder, rolf o mojmoj!


Brorzzaaan!


palt o fläsk. så jefla gött.


Mamma visade mormor hur man stretchar på ett propert sätt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0