softish helg

Har haft en askalasbra helg. Utan kalas dock. Jag kan faktiskt oxå ta det lite piano ibland!!!!
Ifredags var jag som sagt vrålseg hela dagen, men åkte en sväng till stan och tog en ölfika med Hannill i solen, sen åkte jag till moder och tölade lite allmänt.

Igår tvättade jag o städade litte. Party on wayne lixom. Sen på kvällen åkte jag till Woodhall och grillade hos Kristins pojkväns pappa. Var mysigt, och kött är ju gött.
Sen åkte jag o Kritan till henne och nattade lillfisen Casper och vi satt mest och språkade resten av kvälla. Sen åkte jag hem och sov i kristlig tid.


Mjölig tjej -85.


Casper gjorde ett tappert försök till att bära bowlingklotet. Men gav upp utan resultat.


Kristin blev även tillklippt! Här med potatissallad och kött.


Kritan testade high-tech-napp med inbyggd termometer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0