Äntligen!

För att väga upp allt gnäll i föregående inlägg kan jag förtälja något fantastiskt i detta inlägg istället. Jag har en bulle i ugnen! Eller nej, det var en lögn, men jag skulle kunna ha det, för jag har blivit med ugn!!

Ugnfri i två år. Och alla vet ju att allt blir godare i ugn. I söndags invigde jag och gjorde broccoligratäng (obs, eget recept!)! Och idag festade jag till det och gjorde blomkålsgratäng. Broccoligrallen blev lite halvtölig då... Men blomkålsgrallen rekommenderas starkt! Slickade rent tallriken.

Så nu räknar vi med ugnbonanza, grallar i alla möjliga former, allt skall ugnsbakas!!


Det är varmt i helvetet.

Kommentarer
Postat av: Krille

nwj nej NEJ APAN

Det är ju på grillen allt blir goast. Dä vet alle!

2011-11-22 @ 00:43:41
URL: http://karlstad.wordpress.com/
Postat av: apan

Nej krille!!!!!!! Ugnen kickar grillen lätt. I alla lägen. Lasagne lixom hallå ba?

2011-11-22 @ 19:34:17
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0