förste advent

Igår var ju jag o Madde på stan. Jag är ju egentligen ingen julpynts-människa. Dels för att jag är för snål för att köpa, och dels för att det är jobbigt att packa upp och ner grejer (=lathet mao).
Men när vi kom till Rusta fick vi båda kåtslag. En minigran!! Och julkulor som såg så festliga ut att jag dog lite i själen.

Så nu har jag klätt granen, hängt julstjärna och tagit fram tomten. Ska det va så ska det väl va lixom.


titt va festligt!! Disco-granen med discokulor!! Har även en cupcake samt en glitterdinosaurie. Helt fantastiskt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

myspys finlina!!

2011-11-27 @ 19:32:59
Postat av: apan

Yes it is!!! nu skall julen nalkas

2011-11-27 @ 20:33:21
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0