maggitarr

Ok. Magen är en röv. Inte bokstavligt talat. Men helvetesjävlar vilken magkatarr jag har. Blev sen till jobbet imorse eftersom jag hade så ont att jag trodde att jag skulle spy.

Frågade "facebook" vad jag skulle göra mot magkatarren. Några sa att det hade med stress att göra. Vilket jag tycker är ganska spännande då jag inte upplever migsjälv som en stressig människa. Det gör alla andra dock.
Men när jag tänker efter så är jag kanske det.
Vill du hänga? Ok, Kul! Jag kanske har en stund över om....sju veckor. funkar det? Mina helger är så överplanerade att jag vet inte vad jag heter.

Jaja. Sen finns det antagligen rätt logiska förklaringar till magkatarren oxå.
1. Jag snusar. Och röker. 2-3 cigg om dagen och en hel snusdosa.
2. Missbrukar fishermans friend (mintsmak!!) och har gjort det i flera år.
3. fettet. Vilket ingår i LCHF.
4. stressen.

Har lite svårt att tänka om med LCHFen. Om jag slutar med det så blir tarmen förbannad, så det är lika jävligt vilket som.
Men ska göra litte ändringar te veckan!!! Inge röka, inte sååå många fiskarmansvänner, dra ner lite på fettet.

Have a grejt weekend. Nu ska jag rakpermanenta luggen!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Dani

införskaffa lite omeprazol (bluefish) funkar skitbra mot min magkatarr. Kan dricka vin och käka lakrits igen som vanligt efter att jag börja ta dom tabletterna.

2011-11-07 @ 00:16:41
URL: http://thingsandstuffdani.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0