Massa svordomar i valfri ordning!!

Pissdag. Piss och rövdag.

1. Vaknade med halsont. "jaja, blir väl bättre" tänkte jag glatt och traskade iväg till kneget med klisterögon. ICKE! Blev ej bättre. Dock väldigt mycket sämre. Har vrålont i halsen och göddig feber. Mysigt.

2. Skulle beställa pengar idag eftersom banken har blivit cp och vägrar växla pengar längre. Gick det smärtfritt? Nej. Icke, njet. Har fått fel information, och det var ungefär 100 ggr krångligare än vad jag räknat med. Och något jag ej kan göra, utan det får chefen göra. Töligt att chefen är i Thailand då!! Helvetet. Vi får se om det löser sig på ännu krångligare sätt.

3. Fick mensen och har varit allmänt aggressiv idag. Kul.

Har inte råd eller tid att vara sjuk nu. Det är ju fan löneveckan = mycket folk. Så just nu har jag satt honungsthé på dropp typ. SUR TJEJ!!!


Gammal bild= tjej med überrött hår.


Kommentarer
Postat av: Kristin

lustigt att jag precis satt och tänkte på när du hade den hårfärger, för jag är själv lite sugen :P

Abra kadabra sim sala sus

nu får du ett friskrus! pang!

2011-11-21 @ 21:30:30
URL: http://kirrekirrepirre.soclog.se
Postat av: Ida

Ska du ut å resa? Eller menade du inte växla pengar? Beställa står det visserligen, men ajg vet inte va du menar :/

2011-11-22 @ 10:48:57
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: hannah

gör ingefäraavkok! funkar mot typ allt som har med sjuka att göra.

Kokande vatten, en bit ingefära, en bit kanelstång, vitlök och så ska det dra i hundra år, sen dricker man med honung. Asgott!

2011-11-22 @ 13:59:52
URL: http://zebratankar.blogg.se/
Postat av: apan

kristin: På illrött? Ja det hade fan varit ballt! dock måste man ju färga typ varje vecka för att det ska sitta kvar...



Ida:växla pengar till växelkassan på jobbet. var nog litte otydlig!!



hannah: will do!!

2011-11-22 @ 19:33:22
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0