mogglogg?

Igår skrev jag tre (3) blogginlägg varav jag publicerade noll (0). Insåg att innehållet verkade meningslösare än en tom kasse öl, vilket det iofs oftast är ändå, men jag tror ni klarar er exellent utan 320 tecken gnäll om mina vardagsrutiner/pms-tjäbbel/hypokondritankar.

SÅ, vad have monkey done under the week? Yes, I don´t know, så jag skriver in swedish i stället.
Igår såg jag en skojjig kråka på en gren. Glömde ta kort, så det blir icke skojjigt i skrift.

Idag har jag nyst på fem kunder, ej med flit. Och så har jag o Madde bokat ett sjöslag, alltså en Cinderella-kryssning till den 9:e december!!! För 700 riksdaler fick vi, buss t o r, julbord (till min stora förtjusning, Madde var ej lika nöjd) frukostbuffé, samt en romantisk hytt för 2. Helt ok. Hoppas att dom har en tomte eller karaoke kanske?!!

Imorrn har jag inte planerat något inför kvällen, har tänkt att "ta det som det kommer", så jag inte ska hetsa upp mig för mycket. Men på dagen så ska jag till Väse en sväng. Vad ska jag ska göra där får bli en välbegravd statshemlighet så länge, efter Väse så skall jag o Madde ha en "mysdag på stan".

puss!



Kommentarer
Postat av: sofie

Hej! Du klippte mig i torsdags, om du kommer ihåg mig bland alla kunder :P Kommer fasen inte ihåg vad den där toningen/färgningen hette eller vart man köper den? Minnet är gott så långt det räcker ;)

2011-11-26 @ 08:27:53
URL: http://sooffis.blogg.se/
Postat av: apan

Tjo! Joda, kommer ihåg dig för att vi pratade om Ida. Annars minns jag aldrig fölk. :D

Jag köper min toning på Minomin i karlstad, färgen/toningen heter igora!

2011-11-26 @ 17:54:00
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0