Mutzik

Giller ju musik. Har ett relativt stort intresse som jag inte brukar spy ut här på bloggen av den anledningen till att det är ju skittråkigt när folk lägger upp sin gamle musik. Dessutom har folk i stort sett rätt dålig musiksmak (den enda bloggaren jag litar på med bra musik är Elli)

Hatar fortfarande när folk frågar "vad jag lyssnar på för musik?". Jag vet fan inte. Lyssnar på allt som är bra helt enkelt. Synth, pop, rock, electro, indie, rap, gammalt, nytt, magnus uggla, osv. You name it!

Har gjort en sprillans ny musiklista till er käre bloggläsare! Kan dock informera att den här innehåller mestadels indie och lite electro. Varsegoda! Disco mit apan!

HÄR finnes den! Puss

Kommentarer
Postat av: hej du kanske kan svara på denhäringa frågan?

plattångsfråga: jag ska köpa en plattång och undrar om man ska välja en som är keramisk+teflon eller om det räcker m keramisk. är teflon nåt bra eller? och vet du nån plattång som liksom är lite böjd? skulle bli lite enklare att platta håret därbak om tången vre böjd ju... nåt annat man ska tänka på med plattånga?

2011-10-01 @ 17:16:53
Postat av: hej det är jag igen

tack för svaret! närå, men vahettere vad tror du om denhär http://cdon.se/hemelektronik/grundig_hs9930_straightener-8219360? har kollat på 2 st remington-tänger också, är remington bra? :)

2011-10-01 @ 21:40:11
Postat av: elli

Bug och bock!

2011-10-02 @ 01:03:17
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

Ohhhh.... Nu är jag antagligen den sämsta personen o fråga om just plattänger, kan inte alls mycket på den punkten. Men jag har för mig att en keramisk plattång är mer skonsammare mot håret än teflon.

Vill du ha en riktigt bra plattång så rekommenderar jag Ga.ma, dom har awesome kvalité! http://www.lyko.se/sv/varumarken/gama.html?gclid=CPu7wrvWyasCFYK-zAodAh8w0g

Och det viktigaste när man plattar håret är att använda värmeskydd, för även om man har en skonsam plattång så sliter det oavsett väldigt mycket! Lycka till!

2011-10-02 @ 11:31:40
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0