Pinne i stjärten

tja tja.

Sitter i skrivande stund i mina schletne gamle mjukistrosor med hängstjärt!! Innan dess låg jag raklång i sängen och stirrade i taket i en timme, halvt komatrött.

Igår var jag s.k "skitfull i Krillehöla". Av någon anledning blir jag alltid det där. Kanske är den där småstadsromantiken alla pratar om.
Hängde med Madde, hennes karl gjorde gode maten till oss, sen satt vi mest o tölade o drack oss relativt fulla tills vi gick ner på Mastis. På Mastis kostade en bärs 29 spänn. Lite bättre än förra veckans ölskörd, då bärsen kostade 70 jävla spänn i Karlstad.

Under dagen hade jag råkat klippt mig skitdjupt i fingret, gjorde så ont att jag nästan började grina. På kvällen hade plåstret ramlat av, märkte det när mina händer var blöta och röda. Såg ut som ett riktigt stigmata-fall alltså. Jävlar vad det blödde. Såg imorse att jag lyckats bloda ner mina skor oxå. Sen hade jag ett djupt samtal med dörrvakten och frågade ifall han hade storhetsvansinne. Det hade han inte. Jag skulle aldrig kunna vara dörrvakt. Hade fått Jesuskomplex.

Ikväll blire rätt lugnt. Kommer eventuellt en "man" hit. Spännande.


happyhappyhamster!!!


Madde vann ju pris för skojjigaste frillan iaf.


Gangstah-Lina


sexig bild på mig o Madde!!!

Kommentarer
Postat av: tilda

psst, på båten i karlstad får man fyra öl för en hundring. värt!

2011-10-20 @ 21:50:05
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com
Postat av: apan

100 spänn? på riktigt? det låter för bra för o vara sant!!

2011-10-21 @ 07:02:10
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: tilda

det är sanning! + att det är bra musik o go stämning på den där båten, och när det börjar vingla så kan man skylla på sjöbenen :)

2011-10-21 @ 16:04:17
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0