You kids....

Gillar ej när folk inte har vanligt hyffs!! Då blir jag förbannad. I smyg då såklart. Och när jag blir förbannad vill jag hämnas. I smyg då såklart. Lite diskret sådär, men jävlar i helvetet, hämnden är ljuv!!

Som förut. En kvinna satte sig framför mig på bussen, och drog ner sätet så jävla långt ner att hon nästan ligger i mitt knä. OCH HO FRÅGA INTE ENS FÖRST OM DET VA OK OM HON FÄLLDE NER SÄTET!!! Blev ju vansinnig. I smyg då såklart. Funderade på två hämdalternativ;

1. Gå o sätta mig i sätet framför henne och fälla ner det i back!!
2. Hosta i hövvet på´na


Min lathet spelade rollen, och jag satt kvar. Hostade henne lite i hövvet, samtidigt som jag blåste lite (så att hon verkligen skulle känna host-effekten).
Vilket jävla retard jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0